Navigace

Obsah

25.03.2020

stránka HZS

Hasičský záchranný sbor Zlínského kraje informuje

Hasičský záchranný sbor ČR na svých webových stránkách https://www.hzscr.cz/ zřídil speciální rubriku „Koronavirus COVID 19 – videoinformace, rady a doporučení“.

Detail

23.03.2020

Změna v otvírací době.

Vzhledem k mimořádné situaci je provozní doba na kompostárně a sběrném dověře v Buchlovicích od pondělí 23.2.2020 upravena takto: - po - pá: 7.00 - 15.30 hodin - sobota: ZAVŘENO

Detail

19.03.2020

Pošta

Změna otvírací doby Pošta Buchlovice

Dovolujeme si Vás informovat o dočasné změně hodin pro veřejnost provozovny Buchlovice 687 08. Rozsah hodin pro veřejnost bude omezen na nezbytně nutnou dobu od 19.3.2020 do odvolání z důvodu vládního opatření. Upravená otevírací doba provozovny: Den v týdnu Standardní HpV / Původní HpV Dočasné HpV / Upravené HpV Pondělí 8:00 - 11:00 a 13:00 - 17:00 8:00 - 12:00 a 13:00 - 16:00 Úterý 8:00 - 11:00 a 13:00 - 17:00 8:00 - 12:00 a 13:00 - 16:00 Středa 8:00 - 11:00 a 13:00 - 17:00 8:00 - 12:00 a 13:00 - 16:00 Čtvrtek 8:00 - 11:00 a 13:00 - 17:00 8:00 - 12:00 a 13:00 - 16:00 Pátek 8:00 - 11:00 a 13:00 - 17:00 8:00 - 12:00 a 13:00 - 16:00 Sobota Zavřeno Zavřeno Neděle Zavřeno Zavřeno

Detail

18.03.2020

z

Město Uherské Hradiště vydává nařízení nosit roušky nebo jiné ochranné pomůcky

Město Uherské Hradiště nařizuje: Každá osoba je povinna při pohybu na území města Uherské Hradiště zakrýt si ústa a nos respirátorem, rouškou, šálou, kapesníkem nebo jinou obdobnou ochrannou pomůckou sloužící k zamezení šíření koronaviru (označovaného jako SARS CoV-2). Nařízení je platné počínaje dnem 18. 3. 2020 00:00 hodin až do odvolání. Pohybem na území města se rozumí pohyb umožněný v článku I. usnesení vlády České republiky ze dne 15. 3. 2020 č. 215 publikovaném ve Sbírce zákonů pod č. 85/2020 Sb. Dodržování nařízení města bude kontrolovat Městská policie Uherské Hradiště. Město Uherské Hradiště dále důrazně doporučuje: osobám starším 70 let nevycházet po dobu trvání nouzového stavu mimo svá obydlí, s výjimkou návštěvy zdravotnického zařízení za účelem zajištění neodkladné zdravotní péče. TISKOVÉ INFORMACE po jednání mimořádné schůze Rady města Uherské Hradiště, 17. 03. 2020

Detail

17.03.2020

z

Omezen provoz Obecního úřadu v Břestku pro veřejnost

Vzhledem k aktuální epidemiologické situaci bude s účinností od 16. 3. 2020 až do odvolání omezen provoz Obecního úřadu v Břestku pro veřejnost. Otevřeno bude následovně: Pondělí 13:30 – 16:30 hodin Středa 8:00 – 11:00 hodin Žádáme občany, aby úřad navštěvovali pouze v neodkladných záležitostech, a je-li to nezbytně nutné. Doporučujeme upřednostnit telefonickou či elektronickou komunikaci. Kontakty na pracovníky OÚ Břestek: Obecní úřad: 572 595 710, ID datové schránky: u52bt7t starosta 734 231 970, obecbrestek@seznam.cz administrativní pracovnice 572 595 471, 734 231 319, brestek@quick.cz Veškeré platby provádějte bezhotovostně zasláním na bankovní účet 1039978/0300 (ČSOB, a.s.). Splatnost místních poplatků: - poplatek za psa do 30.6.2020 (VS: 1341, SS:číslo domu poplatníka) - poplatek za komunální odpad chataři, chalupáři do 31.8.2020 (VS: 1340, SS:číslo objektu za který se platí) - poplatek za komunální odpad občané s trvalým pobytem v obci do 30.9.2020 (VS: 1340, SS:číslo domu poplatníka)

Detail

08.11.2019 - 31.03.2020

Výstava "Fenomén Fery Fic" 1

Výstava "Fenomén Fery Fic"

Vernisáž výstavy proběhne 8.11.2019 v 17:00 v Muzeu Podhradí Buchlovice. Výstava potrvá do 31.3.2020

Detail

23.03.2020

Změna v otvírací době.

Vzhledem k mimořádné situaci je provozní doba na kompostárně a sběrném dověře v Buchlovicích od pondělí 23.2.2020 upravena takto: - po - pá: 7.00 - 15.30 hodin - sobota: ZAVŘENO

Detail

19.03.2020

Pošta

Změna otvírací doby Pošta Buchlovice

Dovolujeme si Vás informovat o dočasné změně hodin pro veřejnost provozovny Buchlovice 687 08. Rozsah hodin pro veřejnost bude omezen na nezbytně nutnou dobu od 19.3.2020 do odvolání z důvodu vládního opatření. Upravená otevírací doba provozovny: Den v týdnu Standardní HpV / Původní HpV Dočasné HpV / Upravené HpV Pondělí 8:00 - 11:00 a 13:00 - 17:00 8:00 - 12:00 a 13:00 - 16:00 Úterý 8:00 - 11:00 a 13:00 - 17:00 8:00 - 12:00 a 13:00 - 16:00 Středa 8:00 - 11:00 a 13:00 - 17:00 8:00 - 12:00 a 13:00 - 16:00 Čtvrtek 8:00 - 11:00 a 13:00 - 17:00 8:00 - 12:00 a 13:00 - 16:00 Pátek 8:00 - 11:00 a 13:00 - 17:00 8:00 - 12:00 a 13:00 - 16:00 Sobota Zavřeno Zavřeno Neděle Zavřeno Zavřeno

Detail

18.03.2020

z

Město Uherské Hradiště vydává nařízení nosit roušky nebo jiné ochranné pomůcky

Město Uherské Hradiště nařizuje: Každá osoba je povinna při pohybu na území města Uherské Hradiště zakrýt si ústa a nos respirátorem, rouškou, šálou, kapesníkem nebo jinou obdobnou ochrannou pomůckou sloužící k zamezení šíření koronaviru (označovaného jako SARS CoV-2). Nařízení je platné počínaje dnem 18. 3. 2020 00:00 hodin až do odvolání. Pohybem na území města se rozumí pohyb umožněný v článku I. usnesení vlády České republiky ze dne 15. 3. 2020 č. 215 publikovaném ve Sbírce zákonů pod č. 85/2020 Sb. Dodržování nařízení města bude kontrolovat Městská policie Uherské Hradiště. Město Uherské Hradiště dále důrazně doporučuje: osobám starším 70 let nevycházet po dobu trvání nouzového stavu mimo svá obydlí, s výjimkou návštěvy zdravotnického zařízení za účelem zajištění neodkladné zdravotní péče. TISKOVÉ INFORMACE po jednání mimořádné schůze Rady města Uherské Hradiště, 17. 03. 2020

Detail

17.03.2020

z

Omezen provoz Obecního úřadu v Břestku pro veřejnost

Vzhledem k aktuální epidemiologické situaci bude s účinností od 16. 3. 2020 až do odvolání omezen provoz Obecního úřadu v Břestku pro veřejnost. Otevřeno bude následovně: Pondělí 13:30 – 16:30 hodin Středa 8:00 – 11:00 hodin Žádáme občany, aby úřad navštěvovali pouze v neodkladných záležitostech, a je-li to nezbytně nutné. Doporučujeme upřednostnit telefonickou či elektronickou komunikaci. Kontakty na pracovníky OÚ Břestek: Obecní úřad: 572 595 710, ID datové schránky: u52bt7t starosta 734 231 970, obecbrestek@seznam.cz administrativní pracovnice 572 595 471, 734 231 319, brestek@quick.cz Veškeré platby provádějte bezhotovostně zasláním na bankovní účet 1039978/0300 (ČSOB, a.s.). Splatnost místních poplatků: - poplatek za psa do 30.6.2020 (VS: 1341, SS:číslo domu poplatníka) - poplatek za komunální odpad chataři, chalupáři do 31.8.2020 (VS: 1340, SS:číslo objektu za který se platí) - poplatek za komunální odpad občané s trvalým pobytem v obci do 30.9.2020 (VS: 1340, SS:číslo domu poplatníka)

Detail

12.03.2020

p

Dodávání zásilek v důsledku výskytu koronaviru

Vzhledem k vývoji situace, kdy byl koronavirus potvrzen již i v České republice, bude Česká pošta, s.p., v případě, že jí bude známo, že se jedná o jednotlivé adresáty, byty nebo lokalitu s výskytem koronaviru, popř. bude vyhlášena plošná karanténa na určitém území, postupovat při dodávání zásilek v dané lokalitě následujícím způsobem: viz leták

Detail

12.03.2020

ČSAD

Omezení autobusových spojů

Od pondělí 16. března pojedou autobusy ve Zlínském kraji v prázdninovém režimu V souvislosti s mimořádnými opatřeními, které v úterý 10. března vydalo Ministerstvo zdravotnictví, budou ve Zlínském kraji upraveny jízdní řády linkových autobusů. Protože jsou uzavřeny základní, střední, vyšší odborné i vysoké školy, pojedou autobusy od pondělí 16. března 2020 v prázdninovém režimu. To znamená, že omezení autobusových spojů se týká především ranních a odpoledních spojů, které zabezpečují přepravu žáků a studentů do škol. Omezení autobusové linkové dopravy platí do odvolání, minimálně však 14 dnů. Vlakové spoje zůstávají v plném rozsahu a prázdninový režim se jich netýká.

Detail

11.03.2020

p

Obědy až do domu i pro děti

Vegacentrum Velehrad nabízí po dobu uzavření škol dodávání obědů s rozvozem do domu. Cena oběda je 78,-Kč. Přihlásit se můžete na telefonním čísle 723 046 334, nebo 602 604 378 případně na emailu: objednavky.hrabec@seznam.cz. Zároveň ve své restauraci na Velehradě nabízíme dětem poloviční porce z každého jídla za 60,- Kč

Detail

18.02.2020

z

Kam s odpadem?

VELKOOBJEMNÝ ODPAD (např. okna, dveře, postele, skříně, křesla, pohovky, pneumatiky, matrace, vany, sprchové kouty, … atd.) můžete ZDARMA odevzdat ve sběrném dvoře v Buchlovicích (křižné cesty). V obci jsou kontejnery na tříděný odpad - plasty(žlutý), papír (modrý), sklo /bez obsahu/ (zelený), drobný železný odpad (červený), bioodpad (kompostér nebo hnědá popelnice). Textil můžete odložit do bílého kontejneru u zastávky vedle obchodu (čistý, v igelitce). Třídit odpad je vaše povinnost! Co nelze vytřídit můžete vhodit do černé popelnice. Udržujte pořádek na stanovištích s kontejnery!!! Odpad uložený mimo kontejner je černá skládka! Pokud máte větší množství odpadu (kartony,větve, suť, zeminu,...) můžete jej odevzdat na sběrném dvoře Mikroregionu Buchlov v Buchlovicích (Křižné cesty - průmyslová zóna Buchlovice)

Detail

18.02.2020

z

Termíny svozu nebezpečného odpadu v obci v roce 2020

Svoz nebezpečného odpadu v roce 2020 25.3.2020 Břestek u hospody 16,00-16,30h Točna Chabaně 16,35-17,00h 18.5.2020 Břestek u hospody 17,30-18,00h Točna Chabaně 18,05-18,30h 17.8.2020 Břestek u hospody 17,00-17,30h Točna Chabaně 17,35-18,00h 1.10.2020 Břestek u hospody 16,00-16,30h Točna Chabaně 16,35-17,00h

Detail

12.02.2020

p

Hradišťanu a Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín v Hluku

Srdečně Vás zveme na benefiční koncert Hradišťanu a Filharmonie Bohuslava Martinů Zlín pod taktovkou dirigenta Stanislava Vavřínka na podporu Domácího hospice Antonínek, který se uskuteční 18.dubna 2020 v Hluku. Výjimečný zážitek slibuje spojení dvou známých hudebních těles a dirigenta, kteří spojí svůj um pro podporu Domácího hospice Antonínek, který působí v okresu Uherské Hradiště díky společné spolupráci Charity Uherské Hradiště a Charity Uherský Brod.

Detail